Stigao i prvi spot

Desetostruki dobitnik nagrade Grammy i četvorostruki dobitnik nagrade Emmy, Džastin Timberlejk novi album „Man Of The Woods“ objaviće 2. februara, a nakon najave albuma rešio je da publici pokloni novi spot i singl „Filthy“, čiji je koautor i koproducent.

„Man Of The Woods“ je po svemu sudeći Justinov najambiciozniji projekat do sada, kako zvučno, tako i tekstualno. Ovo je takođe i Timberlakov prvi zaokret ka tradicionalnoj američkoj rock muzici, uz moderne uticaje jakih saradnika kao što su The Neptunes, Timbaland, Chris Stapleton i Alicia Keys.

Šarenolika, futuristička muzika pesme “Filthy” vizuelno je ispraćena radom revolucionarnog, višestruko nagrađivanog reditelja, Marka Romaneka.  U ovom neobičnom video spotu, Timberlejk igra savremenog inovatora koji se sprema da predstavi svoj novi izum svetu. Ovo je već druga saradnja sa Romanekom, prva je bila na spotu “Can’t Stop This Feeling”.

Nakon singla“Filthy” i izlaska albuma „Man Of The Woods“, Timberlake će objaviti još tri dodatna video spota, sa tri različita reditelja. Ovi dodatni spotovi biće urađeni za još tri pesme sa albuma, a izlaziće sukcesivno, počevši od 18. janura, zaključno sa izlaskom albuma 2.februara.

Sva tri prethodna solo albuma (Justified, FutureSex/LoveSounds kao i The 20/20 Experience) premašili su različite platnaste i višestruko platinaste tiraže. U Americi, Timberlejk je imao pet pesama na mestu #1 Billboard liste naslušanijih singlova, dok su mu čak 17 singlova bili među prvih deset mesta Mainstream Top40 liste.

Izvor: menart

Foto: Bigstockphoto-Denis Makarenko

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.