I Twitter testira „stories“, korisnici nisu oduševljeni

Po uzoru na Snapchat, Instagram, Facebook i druge slične društvene mreže, i Twitter je odlučio da eksperimentiše sa „stories“ opcijom. Kao i kod ostalih, objave postavljene na ovaj način mogu da sadrže tekst, video, fotografije ili animirane GIF-ove, prikazivaće se u posebnom odjeljku u vrhu korisničkog interfejsa i nestaće nakon 24 sata.

Twitter svoje „storije“ naziva Fleets. Na njih neće biti moguće javno odgovoriti, lajkovati ih niti retvitovati. Drugi tviteraši će na Fleetse moći njihovom autoru tek poslati odgovor privatnom porukom. Prvi test ove opcije započeo je prekjuče na područiju Brazila, ali korisnici, da se blago izrazimo, nisu oduševljeni.

Uvođenje ovog dodatka pretvoriće Twitter u Instagram, smatraju mnogi koji se ne slažu sa tim smerom razvoja ove društvene mreže. O nezadovoljstvu korisnika ovom idejom govori i činjenica da je vrlo brzo po najavi testa Fleetsa u Brazilu među trending teme na Twitter-u (globalno!) na prvo mesto zaseo hashtag #RIPTwitter.

Misao vodilja koja stoji iza pokušaja Twitter-a da se dodvori i mlađim korisnicima jeste dati im mogućnost da se lakše otvore i podele svoje misli, bez straha da će ih odgovori i komentari zatrpati negativnim reakcijama. Deljenje sopstvenih misli upravo zbog reakcije okoline može biti zastrašujuće – pa ako ih možete slobodno izraziti bez bojazni od povratne informacije, biće vam to lakše činiti, smatraju odgovorni u ovoj društvenoj mreži.

 

Izvor: itvesti
Foto: Bigstockphoto-Jirapong Manustrong

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *