Twitter želi da stvori ponudu algoritmima za preporuke sadržaja

Jack Dorsey, izvršni direktor Twitter-a, zamišlja budućnost u kojoj korisnik može da odabere omiljeni algoritam preporuka koji će mu pokazati ono što on želi da vidi, prenosi The Verge.

Dorsey je proširio svoju viziju rada decentralizovane društvene mreže te smatra da bi Twitter imao koristi pristupu „većoj količini razgovora“ iz kojih bi mogao korisnicima da pruži relevantan sadržaj. „Tu ćemo biti konkurentni“, rekao je Dorsey ističući svoju uzbuđenost zbog toga što Twitter stvara funkcije koje će ljudima pružiti veći izbor od onoga što trenutno vide.

„Možete zamisliti prodavnicu algoritmima za rangiranje koji daju ljudima krajnju fleksibilnost u pogledu objavljenog sadržaja“, objašnjava Dorsey u pozivu sa investitorima i navodi kako bi Twitter mogao da stvori sopstvene algoritme, ali spominje i ponudu većeg tržišta.

„To je nešto u čemu ne možemo da budemo samo domaćini, već možemo i da učestvujemo u tome“, govori Dorsey. Takođe je dodao da bi veći izbor pomogao ljudima ne samo u poslu, već i u podsticanju većeg broja ljudi na učešće u društvenim mrežama.

Dorsey vidi decentralizaciju kao način rešavanja nekih problema oko odeljka 230 koji postoji već 25 godina. Decentralizovana mreža bi mogla da izbegne neka stroža pravila ako se ona donesu, a Twitter to želi da ostvari svojim projektom Bluesky na kojem radi već više od godinu dana.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *