Spotify je udružio snage sa Netflixom kako bi video podkasti postali deo platforme ovog streaming giganta.
Dve kompanije su sklopile partnerstvo u okviru kojeg će od početka 2026. godine američkim korisnicima Netflixa biti dostupna selekcija podkasta iz mreže The Ringer, koju je Spotify preuzeo 2020. godine.
Ponuda će obuhvatiti različite žanrove – od sporta i kulture do true crime sadržaja, s ciljem da dopuni postojeću Netflixovu ponudu i privuče novu publiku, oslanjajući se na bogat katalog The Ringera. Kompanije su najavile da će kasnije isti sadržaj biti dostupan i van SAD-a.
„Ovo partnerstvo označava novo poglavlje u svetu podkasta“, izjavio je Roman Vasenmiler, direktor Spotifyja za podkaste. „Zajedno sa Netflixom širimo mogućnosti otkrivanja sadržaja, pomažemo autorima da dosegnu novu publiku i omogućavamo fanovima širom sveta da dožive priče koje vole i otkriju nove favorite. Ovo donosi više izbora za autore i otvara potpuno nove mogućnosti distribucije.“
Potpredsednica Netflixa za licenciranje sadržaja i strategiju programiranja, Loren Smit, dodala je da pažljivo odabrani naslovi „donose sveže glasove i nove perspektive na Netflix.“
Među podkastima koji će biti dostupni na platformi nalaze se “The Bill Simmons Podcast”, “The Rewatchables” i “Serial Killers”, a nakon zvaničnog lansiranja biće dodato još naslova.
Prema rečima Spotifyja, ova pionirska inicijativa predstavlja sledeći korak u transformaciji kompanije u multimedijalno iskustvo. U budućnosti planiraju da slične mogućnosti pruže širem krugu kreatora.
Velika najava dolazi u trenutku kada medijske kompanije sve više ulažu u video podkaste – novi format koji bi mogao postati sledeća velika stvar za privlačenje publike.
Izvor: Top FM, Penn Live
Foto: Bigstock-porover