Prvi hardverski projekt Snap-a, kompanije koja stoji iza vrlo popularne aplikacije Snapchat, dočekan je krajem prošle godine kao jedan od najinovativnijih gadgeta na tržištu. U Snap-u su se dosta potrudili oko naočara Spectacles, njihove izrade, marketinga, te jedinstvenog sistema prodaje putem kioska koji su se selili sa lokacije na lokaciju. Sada, nešto manje od godinu dana nakon lansiranja, čini se kako su u kompaniji značajno promašili u planiranju proizvedenih količina.
Iako je pre samo 20-ak dana šef kompanije Evan Spiegel objavio da prodaja ide bolje od očekivanja, sada se čini kako je sakrio veći deo istine. Prema njegovim rečima, umesto planiranih 100 hiljada naočala prodato je njih čak 150 hiljada. Ali, Spiegel je prigodno „zaboravio“ napomenuti da su zapravo procenili kako će prodaja ići značajno bolje, te da trenutno na skladištu imaju još oko 150 hiljada neprodatih Spectacles-a, i delova za iste.
Ljudi bliski kompaniji za portal The Information potvrdili su ovaj podatak, a iz Snap-a službene informacije o tome za sada nema.
Izvor-Foto:itvesti