Kompanija Alphabet objavila je finansijske rezultate poslovanja u četvrtom kvartalu, kao i čitavoj finansijskoj 2019. godini, za Google-ove proizvode, platforme i servise, koji ovaj puta uključuju i prihode od oglašavanja YouTube-a.
Jedna od najvećih fabrika novca na svetu tako je u dve godine udvostručila prihode YouTube-a od oglasa, što znači da je prošle godine zaradila 15,15 milijardi dolara, dok je 2017. prihodovala 8,15 milijardi. U odnosu „kvartal za kvartal“ YouTube je u proteklom kvartalu prihodovao 4,7 milijardi dolara, dok je u istom razdoblju 2018. zaradio milijardu i po dolara manje.
Ako vam se od tih silnih milijardi dolara vrti u glavi, još ćemo vas malo napuniti brojkama, pa ćemo vam reći da je Alphabet ukupno prihodovao 162 milijarde dolara, što je 18% više u odnosu na godinu dana pre.
Ceo finansijski izveštaj Alphabet-a možete pronaći na ovom linku.