Iz Google-a stiže konkurencija Pinterest-u

Google-ov interni inkubator za eksperimentalne aplikacije i servise Area 120 ima novi proizvod. Reč je o servisu Keen koji bi trebao da predstavlha konkurenciju Pinterest-u uz dodatak Google-ovih tehnologija vezanih za mašinsko učenje.

U osnovi putem Keena korisnik može uređivati i pratiti sadržaj oko neke teme uz pomoć kombinacije spomenutog mašinskog učenja i ljudskih radova.

Ideju za servis dobio je suosnivač inkubatora C. J. Adams kada je previše slobodnog vremena proveo surfujući na telefonu u potrazi za raznim feedovima i fotografijama. Kako bi svoje slobodno vreme iskoristio na bolji način sinula mu je ideja da surfovanje iskoristi kako bi naučio nešto o određenoj tematici nakon čega je rođen Keen i to u saradnji sa People and AI Research (PAIR) timom.

Nakon prijave sa Google-ovim nalogom korisnik bira neku temu kao što je pravljenje hleba, tipografija ili nešto sasvim drugo. Kako u ovoj situaciji funkcioniše mašinsko učenje govori primer kada korisnik pretražuje dresuru pasa sistem mu sugeriše pojmove kao što su kursevi dresure pasa, knjige za dresuru pasa, trikovi koji se koriste pri dresuri pasa i video isečci koji se bave dresurom pasa.

Preporuke postaju bolje uporedo sa rastom količine sadržaja kojeg korisnik dodaje u Keen. Novi servis za sada je dostupan na Internetu i u obliku Android aplikacije.

Izvor: itvesti
Foto: Bigstock-DenPhoto

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.