Prema objavi Facebook Newsroom-a na Twitter-u, kompanija će, testirati pojavljivanje skočnog prozora koji se pojavljuje ako korisnik želi da podeli članak koji nije ni otvorio.
Naime, pop-up prozor će upozoriti korisnika da deli neotvoreni članak, a nečitanje njegovog sadržaja, kako navode iz Facebook-a, može dovesti do propuštanja ključnih činjenica. Uprkos tome, biće ponuđena i opcija da se članak podeli bez čitanja, pa tako niko neće biti zakinut.
Uvođenje ovakvog pop-up prozora, zapravo ni nije toliko čudno. Facebook je od početka pandemije korona virusa pogođen pandemijom dezinformacija, a prema izveštaju BuzzFeed News-a, kompanija je tokom američkih predsedničkih izbora zabeležila i porast trendova podsticanja nasilja.
Prošlog leta je i Twitter započeo testiranje sličnog pop-up prozora koji se pojavljuje ako korisnik retweet-uje članak koji nije otvorio. Iz Twitter-a su tada rekla da će im to pomoći u promovisanju informisane rasprave, a rezultati testiranja kažu da su ljudi nakon pojavljivanja pop-up prostora, čak 40 posto češće otvarali članke.
Izvor: itvesti
Foto: Bigstockphoto-alexey_boldin