Google je objavio kako će pojednostaviti upravljanje datotekama koje su skladištene u oblaku onima koji svoje zadatke sinhronizacije i backupa obavljaju putem desktop računara (a ne isključivo unutar web browsera). Do sada su takvi korisnici na raspolaganju imali aplikaciju Drive, u slučaju poslovnih korisnika, kao i rešenje Backup and Sync za privatne korisnike. Već od sledeće nedelje, počevši sa 19. jula, svi korisnici moći će se prebaciti na jednu jedinstvenu desktop aplikaciju, Drive for desktop.
Ona će objedinjavati funkcije prethodne dve aplikacije i zadovoljavaće potrebe svih Google-ovih korisnika kad je reč o skladištenju na Google Drive. Kroz novu aplikaciju će korisnici moći da pristupe svojim dokumentima direktno sa desktopa, organizuju ih, sinkronizuju lokalne dokumente sa onima u oblaku, a pametna sinhronizacija u pozadini omogućiće da se sve odvija brže i uz manju potrošnji internet saobraćaja, najavljuje Google.
Nova aplikacija će takođe omogućiti i streamovanje sadržaja direktno sa Google Drive-a na lokalni računar, a nudiće i integraciju sastanaka putem platforme Google Meet sa Microsoft-ovim Outlook-om.
Preporuka je svim korisnicima dosadašnjih aplikacija da što pre pređu na novo rešenje, najkasnije do septembra ove godine. Na to će ih podsećati i notifikacije unutar starih aplikacija. Nakon isteka prelaznog razdoblja, 1. oktobra, više neće biti moguće koristiti Backup and Sync, već će jedino rešenje biti preuzeti novu aplikaciju, Google Drive for desktop. Linkovi za preuzimanje instalacionih datoteka za Windows i macOS možete pronaći na ovom mestu.
Izvor: itvesti
Foto: Bigstock-DenPhoto