TikTok trenutno testira mogućnost postavljanja video zapisa u trajanju od 60 minuta, u svom neprekidnom nastojanju da postane sličniji YouTube-u. Ova funkcija je trenutno dostupna ograničenom broju korisnika u „odabranim tržištima“, kako je kompanija rekla za TechCrunch.
Trenutno nema neposrednih planova da ova funkcija postane široko dostupna, ali ideja je jasna – sa sadržajem dužeg formata. TikTok verovatno može da privuče neke YouTube gledaoce, pored svoje standardne publike koja traži kratke video zapise.
Na početku je TikTok imao ograničenje od 15 minuta za postavljanje (slično kao YouTube nekada). Iz kompanije tvrde da stalno dobijaju dobijaju molbe od kreatora koji žele više prostora, a veruje se da je sada ovo odgovor na njihove zahteve.
Cilj je da se eksperimentiše da novim i proširenim sadržajima koji mogu da naiđu na različite reakcije publike. Ipak, treba imati na umu da ovo otvara mogućnost postavljanja i celih epizoda TV emisija na platformu.
Izvor: Top FM
Foto: Bigstock- Konstantin Savusia