ChatGPT stiže u Audi, a biće moguće ugraditi ga i softverskim ažuriranjem za modele proizvedene 2021. godine. ChatGPT će biti dodat trenutnim i budućim modelima, kao i vozilima proizvedenim 2021. godine. Pod uslovom da je treća generacija modularnog infotainment sistema (MIB 3) prisutna, moći ćete da vodite prirodne razgovore sa svojim automobilom i dobijate odgovore. Da li ovo zaista tačno, još uvek nije potvrđeno… Ipak, to i nije poenta…
Proizvođači automobila se okreću ChatGPT-u ne zbog njegovih sposobnosti otkrivanja, već zbog modela prirodnog jezika koji će, u teoriji, bolje razumeti šta vozač želi.
Audi je najnoviji proizvođač koji je preduzeo taj korak, poboljšavajući svoje postojeće podešavanje Audi asistenta korišćenjem Microsoft Azure Open AI za integraciju ChatGPT-a. Za buduće modele, Cerence Chat Pro će služiti kao alat za integraciju, efikasno premošćujući tehnološki jaz između sistema.
„Sa besprekornom integracijom ChatGPT-a u našu kontrolu glasa, kombinujemo prednosti obe aplikacije,“ kaže Markus Kit, potpredsednik za unutrašnjost, info-zabavu i razvoj povezivanja u Audiju. „Pored niza funkcija kontrolisanih glasom, naši kupci će sada imati koristi od jednostavnog i bezbednog pristupa znanju zasnovanom na veštačkoj inteligenciji. Ovo je sledeći korak ka iskustvu u kabini najboljem u premijum segmentu u Audi vozilima.“ Volkswagen je već implementirao ChatGPT u svoje automobile, tako da je prelazak na Audi bio gotovo neizbežan. Kao i kod VW modela, glasovna kontrola funkcioniše isto kao i uvek i nastavlja da koristi izvorni sistem za uspostavljene komande. Sada je razlika u tome što ako kažete nešto što Audi asistent ne razume, ChatGPT će se uključiti. Audi koristi primer pitanja o pritisku u gumama, ali ništa vas ne sprečava da pitate svoj RS6 o smislu života dok se krećete 200 km/h na autoputu. ChatGPT integracija će biti dostupna od jula julu za približno dva miliona Audija proizvedenih nakon 2021. Ubuduće će biti uključena u vozila koja koriste Audijevu E3 1.2 arhitekturu elektronike.
Izvor: Top FM
Foto: Bigstockphoto- Ivan Kurmyshov