Kako je više puta naveo poznati Apple analitičar Ming-Chi Kuo, osnovni model iPhone 16 ne privlači previše pažnje potrošača.
Najnoviji izveštaj Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) pruža dodatne dokaze uz detaljnu analizu distribucije iPhone modela za tromesečje koje se završilo u septembru, a koje obuhvata prve dve nedelje prodaje serije 16 u SAD-u.
Prema podacima, osnovni model iPhone 16 čini samo 4% svih prodatih iPhone uređaja – što je značajan pad u odnosu na udeo od 10% koji je imao iPhone 15 prošle godine.
Model 16 Plus je postigao nešto bolji rezultat od svog prethodnika, sa takođe 4% svih iPhone prodatih jedinica.
Model 16 Pro ima iste rezultate kao prošlogodišnji iPhone 15 Pro, dok je potražnja za modelom 16 Pro Max manja nego za prethodnikom.
Ukupan udeo serije iPhone 16 (20%) ove godine manji je od udela iPhone 15 modela (28%) iz prošle godine, pri čemu je serija iPhone 15 činila 56% svih iPhone prodaja u septembru.
Izvor: Top Fm, GSMArena
Foto: youtube printscreen