Netflix ponovo podiže cene nakon uspeha serije Squid Game 2

Netflix je objavio finansijske rezultate za poslednji kvartal 2024. godine (oktobar–decembar), dostigavši veliki poslovni preokret. Striming gigant sada ima 301 milion plaćenih pretplatnika, što predstavlja rast od 16% ili 18,91 milion novih korisnika – najveći kvartalni porast otkako je kompanija globalno dostupna.

Međutim, uz ovu vest stiglo je i saopštenje da će Netflix ponovo podići cene pretplate u Sjedinjenim Američkim Državama – treći put u poslednje tri godine. U izveštaju za investitore navedeno je da će cena Standard paketa sa oglasima biti 7,99 dolara, dok će Standard bez oglasa poskupeti sa 15,49 na 17,99 dolara. Cena Premium paketa biće 24,99 dolara, a nove cene stupaju na snagu ovog meseca.

Povećanje cena zahvatiće i druge zemlje, uključujući Kanadu, Portugal i Argentinu.

Netflix je takođe otkrio da su rezultati u četvrtom kvartalu nadmašili očekivanja. Druga sezona popularne drame Squid Game na putu je da postane najgledanija originalna serija, film Carry-On našao se među deset najgledanijih u istoriji platforme, dok je bokserski meč Džejka Pola i Majka Tajsona bio najstrimovaniji sportski događaj. Božićne NFL utakmice Chiefs vs. Steelers i Ravens vs. Texans oborile su rekorde gledanosti u kategoriji strimovanih prenosa američkog fudbala.

Na širem planu, Netflix je zabeležio rast prihoda od 16% u četvrtom kvartalu 2024. godine i gotovo udvostručio neto dobit u poređenju sa istim periodom prethodne godine. Prognoze ukazuju na dalji rast prihoda, operativnog profita i neto dobiti u naredna tri meseca.

Izvor: Top Fm, GSMArena
Foto: Bigstock- Leszek Kobusinski

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.