Istraživačka agencija Zenith prošle je godine prema dotadašnjim podacima procenila kako će najmanje do 2019. godine televizija kao medij i dalje biti globalno popularnija od Interneta, odnosno da će prosečni korisnik i dalje više vremena provoditi gledajući TV nego surfajući webom. Međutim, porast vremena koje se provodi online u poslednjih godinu dana ponešto je ubrzao pa su iz Zenitha sada revidirali svoje prognoze.
Prema najnovijoj projekciji već 2019. godine prosečni stanovnik razvijenog sveta će više vremena provoditi online nego uz televizor. Trenutno je odnos ova dva medija takav da se u proseku uz TV dnevno provede 172,7 minuta, a uz Internet 159,7 minuta. Sledeće godine bi, nastavi li se linearni porast korištenja Interneta i isto kontinuirani, ali nešto sporiji, pad gledanja televizije, korisnici trebali online da provode 170,6 minuta dnevno, dok će TV pasti na 170,3 minuta.
Porast vremena koje se provodi u gledanju videa, druženju na društvenim mrežama ili u online kupovini dolazi poslednjih godina primarno od sve veće prisutnosti i dostupnosti mobilnog Interneta u celom svetu. Ukupno su sada ljudi raznim medijima izloženi oko 479 minuta na dan. To uključuje, osim TV-a i Interneta, gledanje filmova u bioskopu, slušanje radija, te čitanje novina i časopisa u fizičkom obliku. Na telefonima se provede oko jedne četvrtine tog vremena, a očekuje se kako će sledeće godine taj udeo i premašiti 25%.