Voda u limenci sakupila 2 miliona dolara investicija

U Silikonskoj dolini nikada ne nedostaje bizarnih poslovnih ideja, a čini se da ne nedostaje niti novca za finansiranje istih. Najnovija u nizu takvih, koja već graniči sa parodijom, dolazi od bivšeg kreativnog direktora Netflix-a Mikea Cessaria – i mora se priznati da je prilično kreativna. Cessario je, naime, osnovao startup Liquid Death (tekuća smrt), koji pakuje vodu u limenke.

Da, dobro ste pročitali, običnu (austrijsku) alpsku izvorsku vodu pakuju u limenke od pola litre i prodaju ih tako, brandirane i opremljene „cool“ natpisima. Na Amazon-u paket od 12 limenki „tekuće smrti“ koja služi za „ubijanje žeđi“ košta 21,99 dolara.

Ne bi ovo bilo toliko bizarno samo po sebi, po Internetu se na prodaju može naći zaista svašta, ali nastavak priče još je luđi. Liquid Death je ove nedelje objavio kako su prikupili i pozamašnu svotu kapitala. Reč je o 1,6 miliona dolara, a to im nije prva runda investicija. Do sada je ovaj startup za konzerviranu vodu prikupio 2,25 miliona dolara od velikih i poznatih ulagača, kao što je na primer suosnivač Twittera Biz Stone.

Cessario kaže kako je njegov proizvod namenjen onima koji su mladi, „punk“, „cool“, ali istovremeno i „čisti“, vegani, ekološki svesni, te izbjegavaju alkohol i drogu. Verovatno su se svojoj ciljnoj skupini hteli obratiti i ovom kratkom video reklamom koju možete videti u nastavku.

Izvor: itvesti
Foto: Bigstock-Nutlegal

 

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.