Izvršni direktor Facebook-a Mark Zuckerberg, objavio je da će kompanija pokrenuti novi interfejs za isplate koje će među ostalom pružiti kreatorima uvid u različite naknade koje moraju da plate i pokazati im na koji način one utiču na njihovu celokupnu zaradu na platformi.
Osim toga, Zuckerberg je takođe rekao da će Facebook zadržati plaćene internet događaje, pretplate, značke i kako navodi, kompanijine nadolazeće nezavisne vesti besplatne za kreatore do 2023. godine. Ali, dodaje i da kad dođe do uvođenja pojedinih troškove, Facebook će uzimati manje od 30 posto koliko uzimaju Apple i drugi.
Podsećamo da Facebook i Apple „ratuju“ zbog novih pravila privatnosti predstavljenih u iOS-u 14,5. Naime, nove promene zahtevaju od aplikacija da korisnicima transparentnije pokazuju kada se njihovi podaci koriste za praćenje i oglašavanje pa im je ostavljeno na izbor hoće li to oni odobriti ili ne, a kompaniji se to ne sviđa.
„Pristajanje na praćenje ne dovodi do toga da Facebook prikuplja nove vrste podataka. To samo znači da možemo i dalje pružati ljudima bolja iskustva“, rekao je Dan Levy, potpredsednik za oglase i poslovne proizvode Facebook-a.
Izvor: itvesti
Foto: Bigstockphoto-alexey_boldin