Nakon što je Instagram još u junu uveo oglase u Reels, čini se da će oni, za ničije čuđenje, dočekati korisnike i u Shop odeljku. Naime, kompanija je potvrdila da je reč o testiranju oglašavanja koje će uključivati jednu ili više fotografija preko kojih će se proizvodi moći kupovati.
Na početku će se prikazivati samo određeni oglašivači iz Sjedinjenih Američkih Država, ali iz Instagram-a kažu da će u sledećih nekoliko meseci proširiti tržište. Ali, treba istaći da će korisnici oglase primetiti samo na mobilnim uređajima, budući da je Shop mobile-only funkcija, piše Tech Crunch.
Navodi se da će oglasi biti isključivo individualni i da će njihovo prikazivanje zavisiti od toga kako korisnik provodi vreme na Instagramu i koliko ljudi kupuje na Shop odeljku. Osim toga, iz kompanije ističu da će se posebno obratiti pažnju na uravnoteženje oglasa i sadržaja.
Podsećamo da je Instagram Sho-pom zamijenio popularni Activity odeljak u svrhu Facebook-ove inicijative da kompanijine platforme, osim mesta za druženje i komunikaciju, postanu i svojevrsna online prodavnica gde korisnici mogu da pretražuju svoje omiljene brendove i kupuju njihove proizvode.
Izvor: itvesti
Foto: Bigstockphoto-Jirapong Manustrong