Instagram uvodi opciju pretplate?

Za većinu društvenih mreža i komunikacionih platformi primarni način zarade bio je od oglašavanja. Ali kompanije poput Mete (podsetimo, to je novo ime Facebook-a), Twitter-a i drugih eksperimentšu i sa novim načinima ostvarivanja prihoda, a jedan od tih načina jeste naplatom pristupa sadržaju, odnosno uvođenjem pretplate. Svima je jasno da bi uvođenjem nekakve opće pretplate za sve korisnike platforme brzo izgubile veliki broj korisnika, pa je ideja korisnicima omogućiti uvođenje pretplate za neki sopstveni dodatni sadržaj.

U takvom slučaju pratitelji plaćaju pretplatu samim korisnicima, a platforme uzimaju svoju proviziju. Tako je nešto najavio Twitter, a uskoro možemo očekivati i od Instagram-a. Naime, u poslednjoj nadogradnji aplikacije za iOS i Android pojavila se nova mogućnost kupovine unutar aplikacije nazvana Instagram Subscriptions, odnosno pretplata unutar Instagram-a.

Službeno iz Mete još ne govore o toj opciji i ona još nije dostupna (pojavila se samo u verziji za korisnike u SAD-u), ali prema pisanju tehnoloških medija, nova je opcija usmerena prema kreatorima sadržaja na toj mreži. Oni će u budućnosti sadržaj koji objavljuju moći da naplaćuju, a korisnicima će biti dostupne dve opcije mesečne pretplate – u iznosi od 0,99 i 4,99 dolara.

Ovime se otvara mogućnost svim kreatorima – bilo da je reč o influenserima, pevačima, glumcima i drugim osobama sa većim brojem pratilaca da počnu da zarađuju dodatni novac na Instagram-u. Službeno, dakle, još ništa nije objavljeno tako da nije poznato ko će sve imati priliku da uvede pretplatu na svoje profile, odnosno koliko će broj pratilaca osoba morati da ima da bi počela da zarađuje od pretplate.

Izvor: itvesti
Foto: Bigstockphoto-Jirapong Manustrong

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *