TikTok uvodi novi način na koji će kreatori moći da zarađuju novac.
Plan kompanije TikTok je da deli profit sa najvećim kreatorima kada se uz njihove klipove prikazuju određene reklame. Program je sličan onom koji video servis YouTube koristi kako bi plaćao svoje kreatore, a rezultat toga bi mogla da bude značajnija isplata.
Novi progrem je nazvan TIkTok Pulse i dozvoljava prikazivanje reklama uz „4 posto najgledanijih klipova na TikTok-u“. Kreatori sa najmanje 100.000 pratilaca će dobijati deo prihoda kada njihovi klipovi uđu u pomenuti program.
TikTok će deliti 50 posto prihoda od reklama sa određenim kreatorima, a to je blizu onoga što YouTube nudi kreatorima, odnosno 55 posto prihoda od reklama.
TikTok Pulse program startuje u junu u SAD-u, a na ostala tržišta će se proširiti na jesen.
Do sada je glavni način za kompenzaciju kreatora na TikTok-u bio Creator Fund koji isplaćuje određene kreatore na osnovu popularnosti njihovih klipova. Ali, kreatori su rekli da prihodi mogu biti mali i neredovni, što znači da im Creator Fund ne pruža održiv izvor prihoda na način na koji to čini YouTube-ov program.
Izvor: itvesti
Foto: Bigstock- bigtunaonline