Proces odabira thumbnail sličice za vaš najnoviji YouTube video mogao bi uskoro postati mnogo lakši. YouTube najavljuje da sprovodi rane testove funkcionalnosti koju naziva „Testiranje i poređenje“ (Test & Compare), koja omogućava kreatorima da postave do tri sličice za jedan video i dozvole YouTube-u da eksperimentiše iza scene kako bi utvrdio koja sličica se najbolje performira.
U video najavi, YouTube navodi da trenutno testira ovu funkcionalnost sa „nekoliko stotina kreatora“, ali planira da u narednim mesecima lansira beta verziju za još hiljade korisnika pre šireg lansiranja naredne godine.
YouTube kaže da je ova funkcionalnost, koja se često naziva A/B testiranje, bila „najtraženija funkcija“ od strane korisnika. Thumbnail videa ima ključnu ulogu u privlačenju gledalaca, što znači da postoji pritisak da bude što privlačnija. Snimak u razvoju YouTube funkcionalnosti prikazuje kako će Testiranje i poređenje prikazivati „vreme gledanja“ svake sličice kao procenat nakon završetka A/B testa.
Tokom godina su se pojavili alati trećih strana koji omogućavaju korisnicima A/B testiranje thumbnail sličica na YouTube-u, a takođe su i kreatori anketirali svoje pratioce na Twitter-u kako bi utvrdili koja slika može bolje da performira. „Nauka o thumbnailovima da zadovolji Algoritam je zastrašujuće važna, i trebam svu pomoć, savete i šta se sme/šta se ne sme da dobijem“, napisao je YouTuber Jay Foreman uz jednu takvu anketu prošle godine, prenose itvesti.