YouTube pomaže kreatorima da izaberu najbolji thumbnail

Proces odabira thumbnail sličice za vaš najnoviji YouTube video mogao bi uskoro postati mnogo lakši. YouTube najavljuje da sprovodi rane testove funkcionalnosti koju naziva „Testiranje i poređenje“ (Test & Compare), koja omogućava kreatorima da postave do tri sličice za jedan video i dozvole YouTube-u da eksperimentiše iza scene kako bi utvrdio koja sličica se najbolje performira.

U video najavi, YouTube navodi da trenutno testira ovu funkcionalnost sa „nekoliko stotina kreatora“, ali planira da u narednim mesecima lansira beta verziju za još hiljade korisnika pre šireg lansiranja naredne godine.

YouTube kaže da je ova funkcionalnost, koja se često naziva A/B testiranje, bila „najtraženija funkcija“ od strane korisnika. Thumbnail videa ima ključnu ulogu u privlačenju gledalaca, što znači da postoji pritisak da bude što privlačnija. Snimak u razvoju YouTube funkcionalnosti prikazuje kako će Testiranje i poređenje prikazivati „vreme gledanja“ svake sličice kao procenat nakon završetka A/B testa.

Tokom godina su se pojavili alati trećih strana koji omogućavaju korisnicima A/B testiranje thumbnail sličica na YouTube-u, a takođe su i kreatori anketirali svoje pratioce na Twitter-u kako bi utvrdili koja slika može bolje da performira. „Nauka o thumbnailovima da zadovolji Algoritam je zastrašujuće važna, i trebam svu pomoć, savete i šta se sme/šta se ne sme da dobijem“, napisao je YouTuber Jay Foreman uz jednu takvu anketu prošle godine, prenose itvesti. 

Foto: Bigstock/Pixinoo
Izvor: itvesti

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.